Esports-yleisön hiustenhoidon takaa jatkossa vahva suomalainen XZ! Elisa Esports ja XZ käynnistivät yhteistyön maaliskuussa 2022. XZ halusi tarjota katsojillemme jotain ihan uudenlaista #JÄLKIPESUT -ohjelmaosion myötä. Jälkipesuissa selostajamme analysoivat jokaisen ottelun lopputulokseen johtaneet tekijät. XZ tavoittaa tätä kautta myös nuoret miehet ja tuo tutuksi uudistuvaa brändiä ja valikoimaa esports-yhteisölle. Yhteistyö jatkuu kevään kampanjan jälkeen syksyllä.

”Yhteisöllisyys, jos joku korostuu juuri nyt ajassa, jossa elämme. XZ haluaa osoittaa, että todellinen vahvuus on meissä yhdessä ja myös esports kokoaa yhteen erilaisia ihmisiä harrastuksen pariin ympäri maailman. XZ:n toiminta pohjaa vahvoihin arvoihin ja juuriin, haluamme kuitenkin olla läsnä tässä hetkessä, jatkuvasti uudistuen ja myös siksi haluamme olla mukana esportsissa. Kuluttajat on kaiken tekemisemme keskiössä ja Elisa Esportsin kautta kohtaamme meille tärkeän kohderyhmän.” Kommentoi XZ:n Brand Manager Laura Pyykönen

Laura on tehnyt jo aikaisemminkin yhteistyötä Elisa Esportsin kanssa: “On ollut ilo seurata jo useamman vuoden ajan laadukkaita kilpapelilähetyksiä ja sisältöjä tuottavan Elisa Esportsin toimintaa ja nyt innolla lähdemme XZ-brändin kanssa tekemään yhteistyötä ja tukemaan lajia osaltamme.”

Yhteistyö on Elisa Esportsillekin avaus uudenlaiseen tuotekategoriaan ja tuo mielestämme esiin hyvin esportsin vuosien varrella muuttunutta imagoa:

“Tyylikkyys on nykypäivän esportsissa keskiössä ja on mahtavaa saada tyylikäs kotimainen XZ osaksi tätä skeneä. Yhteistyö on arvokas lisä sekä mahdollisuus vauhdilla kasvavalle alalle jossa kohdataan entistä monipuolisempi yleisö. Itseäni henkilökohtaisesti riemastuttaa nyt aloitettava yhteistyö XZ kanssa ja olenkin jo yhdessä tuotettuihin Jälkipesuihin erittäin tyytyväinen ja mikä tärkeintä, niin myös palautteen perusteella meidän katsojatkin.” Kommentoi Elisa Esportsin toiminnasta vastaava Teemu Koski